Τι αλλάζει με το Winlift Next Smart
Παλιότερα, ο τεχνικός πριν ξεκινήσει την ημέρα της δουλειάς του, θα έπρεπε να πάει στο γραφείο και να παραλάβει μια λίστα με εργασίες, βλάβες και συντηρήσεις ή να του τηλεφωνήσουν από το γραφείο και να του αναθέσουν προφορικά την λίστα, χωρίς άλλες πληροφορίες.
Γιατί να μην μπορεί να έχει όλες τις πληροφορίες και το ιστορικό του κάθε ανελκυστήρα κατευθείαν στα χέρια του;
Ο τεχνικός έπειτα θα πρέπει να καταγράψει το τι έκανε σε κάποιο χαρτάκι και να το παραδώσει στον υπεύθυνο του γραφείου, ο οποίος με την σειρά του πρέπει να το καταχωρήσει χειροκίνητα.
Όλα αυτά με το WinLift Next και την εφαρμογή του κινητού γίνονται αυτόματα.
Πλεονεκτήματα της εφαρμογής του κινητού
- Άμεση ανάθεση εργασιών στο τεχνικό χωρίς να χρειάζεται κάποια τηλεφωνική κλήση.
- Στην εφαρμογή του τεχνικού, υπάρχει πλήρης προβολής ιστορικού βλαβών, συντηρήσεων και εργασιών του κάθε ανελκυστήρα.
- Πλήρη εικόνα για τις εκκρεμότητες του πελάτη καθώς και δημιουργία νέων.
- Προβολή της λίστας με περιοδικές εργασίες του ανελκυστήρα.
- Προβολή πληροφοριών και επισημάνσεων από το γραφείο.
- Πρόσβαση και την επεξεργασία στα στοιχεία του διαχειριστή.
- Είσπραξη από παραστατικό μέσω QR-Code και προβολή οικονομικών εκκρεμοτήτων.
- Αυτόματη ενημέρωση του γραφείου σε πραγματικό χρόνο για το ιστορικό ενεργειών των τεχνικών.
- Πρόσβαση στα τεχνικά χαρακτηριστικά του ανελκυστήρα (μητρώο) με δυνατότητα προβολής φωτογραφιών και τεχνικών εγχειριδίων.
- Επιλογή για άμεση ενημέρωση των διαχειριστών μέσω SMS.
- Εύκολο και εύχρηστο περιβάλλον χρήσης.
- Λειτουργία χωρίς σύνδεση: Σε περίπτωση που δεν υπάρχει σύνδεση με το internet, η εφαρμογή συνεχίζει να λειτουργεί και συγχρονίζεται με την επόμενη σύνδεση.
- Χαμηλή κατανάλωση δεδομένων.
- Δυνατότητα πλοήγησης τεχνικών στην τοποθεσία της εργασίας.
- Ο τεχνικός βλέπει όσες πληροφορίες του επιτρέπονται.
- κ.ά.
Άμεση επικοινωνία και ενημέρωση γραφείου – τεχνικού.
Το γραφείο επιλέγει τις συντηρήσεις που θέλει να προγραμματίσει μέσω της κυκλικής ανάθεσης συντηρήσεων και αυτόματα θα εμφανιστούν στον τεχνικό την ημέρα που έχουν προγραμματιστεί σαν μια λίστα με εργασίες. Ανα πάσα στιγμή το γραφείο μπορεί επιπλέον να αναθέσει βλάβες και άλλες εργασίες.
Ουσιαστικά το μόνο που πρέπει να κάνει για αρχή είναι όταν έχει πάει στην τοποθεσία της εργασίας να πατήσει έναρξη, και όταν φύγει από εκεί να πατήσει λήξη.
Στην λήξη ο τεχνικός μπορεί να συμπληρώσει μια φόρμα με περισσότερες λεπτομέρειες, Εφόσον η εργασία αφορά βλάβη ο τεχνικός μπορεί επιπλέον να προσθέσει πληροφορίες όπως κατάσταση εξοπλισμού, διάγνωση, ενέργειες που πραγματοποιήθηκαν κλπ, καθώς και την επιλογή να ενημερώσει τον διαχειριστή μέσω SMS. Το γραφείο έπειτα ενημερώνεται αυτόματα, χωρίς επιπλέον ενέργεια από τον τεχνικών.
Η διαδικασία αυτή είναι εύκολη και επιτρέπει την εξοικείωση της εφαρμογής στους τεχνικούς μέσα σε μόλις λίγες μέρες.