WINLIFT NEXT: Οργάνωση περιοδικών ελέγχων

Είναι δύσκολο να παρακολουθείτε ελέγχους που δεν γίνονται συχνά.

Είναι εύκολο να θυμάστε τους ελέγχους που γίνονται σε κάθε συντήρηση, γιατί είναι προκαθορισμένοι. Τι γίνετε όμως με αυτούς που πρέπει να γίνουν σε μεγαλύτερα χρονικά διαστήματα; Πρέπει να τους θυμάστε έναν – έναν ξεχωριστά. Όταν έχετε εκατοντάδες ασανσέρ με δεκάδες διαφορετικούς ελέγχους αυτό είναι πολύ δύσκολο να γίνει χειροκίνητα και είναι φυσιολογικό να γίνουν λάθη. Λάθη, που μπορούν να οδηγήσουν σε ατυχήματα. Ας δούμε ποιες θα μπορούσαν να είναι μερικές περιοδικές εργασίες:

  • Έλεγχος περιοριστήρα ταχύτητας: κάθε 3 μήνες.
  • Καθαρισμός αεραγωγών Inverter στον πίνακα: κάθε 2 χρόνια.
  • Έλεγχος οροφοδιαλογέα: κάθε 6 μήνες.
  • Έλεγχος ελαιοσυλλεκτών του Πυθμένα Φρεατίου: κάθε 3 μήνες.
  • κ.ά

Οι περιοδικές εργασίες θα σας εμφανιστούν όταν έρθει η ώρα.

Ενημέρωση στο κινητό με μορφή checklist.

Οι περιοδικές εργασίες από την στιγμή που ρυθμιστούν, θα σας εμφανιστούν στο κινητό με μορφή checklist όταν έρθει η ώρα τους, ή όταν έχουν ξεχαστεί να γίνουν. Αφού δηλώσετε ότι έγιναν, θα προγραμματιστούν αυτόματα για την επόμενη φορά με βάση την περίοδο επανάληψης που του έχετε ορίσει. Το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι να δημιουργήσετε τις περιοδικές εργασίες, να ορίσετε την περιοδικότητα τους και το WinLift θα αναλάβει τα υπόλοιπα.

Τέλος, μπορείτε να δείτε τις μελλοντικές περιοδικές εργασίες που πρέπει να γίνουν, αλλά και διάφορες εργασίες που δεν έχετε ακόμα εισάγει στον ανελκυστήρα αυτόν και να τις προσθέσετε.

Πλήρες αναφορές για το πότε έγιναν.

Μέσα από στην καρτέλα του ανελκυστήρα υπάρχει μια καινούρια ενότητα που λέγετε “περιοδικές εργασίες”, από εκεί μπορείτε να δείτε εποπτικά το πότε έγινε η περιοδική εργασία για τον ανελκυστήρα, το ποιός την έκανε, και το πότε θα ξαναγίνει. Επιπλέον μπορείτε να εξάγετε τις αναφορές αυτές σε φύλλο excel και να τις εκτυπώσετε ή να τις αποστείλετε στους πελάτες σας.

Πώς αλλιώς θα σας βοηθήσουν.

  • Αποτελεί ένα παράδειγμα για έναν καινούριο τεχνικό, ώστε να μάθει σιγά σιγά το τι πρέπει να γίνετε στην συντήρηση.
  • Διασφαλίζει ότι οι τεχνικοί σας έχουν ακολουθήσει όλες τις βασικές διαδικασίες και εφόσον αυτό δεν γίνει να είστε ενήμεροι.
  • Διασφαλίσει ότι η συντήρηση γίνετε σωστά και τηρούνται όλες οι προδιαγραφές.

Θα χαρούμε να απαντήσουμε σε οποιαδήποτε ερώτηση σας!

Scroll to Top