Εμπορική Διαχείριση. 

Η εφαρμογή WinEmp είναι μια πλήρη εφαρμογή εμπορικής διαχείρισης με την οποία μπορείτε να διαχειριστείτε Πελάτες / Αποθήκη / Προμηθευτές / Έξοδα / Αξιόγραφα κτλ..

Υποστηρίζει τον φορολογικό μηχανισμό Syntex 7013 με λογισμικό τύπου Β το οποίο είναι πιστοποιημένο από τον κατασκευαστή του μηχανισμού αλλά και από το υπουργείο οικονομικών.

 

Απολύτως Παραμετροποιήσιμο 

Το WinEmp δεν πρόκειται ουσιαστικά για μια πλατφόρμα στην οποία βασιζόμαστε για την δημιουργία οποιαδήποτε προγράμματος εμπορικής διαχείρισης. Έτσι μπορούμε να παραμετροποιήσουμε το πρόγραμμα ώστε να ταιριάζει απολύτως στις ιδιαιτερότητες της επιχείρισης σας. 

Διαχειριστείτε και στείλτε SMS στους Πελάτες σας.

Το WinEmp παρέχει σύστημα για αποστολή SMS. Προγραμματίστε τα SMS να αποστέλνονται αυτόματα, σε ομάδες πελατών που εσείς καθορίζεται.

  • Εντυπωσιάστε τους πελάτες σας στέλνοντας τους χρόνια πολλά, είτε κάποια προσφορά.
  • Διαχειριστείτε τα μηνύματα σας μέσω ενός web περιβάλλοντος, το οποίο επικοινωνεί κατευθείαν με την βάση δεδομένων του WinEmp.

Αναλυτικά οι Συνολικές Δυνατότητες του WinEmp

Tα χαρακτηριστικά του WinEmp αφορούν την οικονομική διαχείριση και οργάνωση γραφείου μιας εταιρείας.

Οργάνωση, Οικονομική διαχείριση, Μηχανογράφηση

  • CRM (Επαφές / Συναντήσεις /Ημερολόγιο/Εορτολόγιο, Αποστολή Email/SMS κ.α.)
  • Οικονομικές κινήσεις (Εισπράξεις, Πληρωμές, Πινάκιο Αξιογράφων)
  • Οικονομική Διαχείριση Πελατών / Προμηθευτών (Υπόλοιπα με ανάλυση των οικονομικών εκκρεμοτήτων, Βιβλίο Εσόδων εξόδων, Γέφυρες με προγράμματα γενικής λογιστικής)
  • Αγορές υλικών
  • Μηχανογραφημένα παραστατικά (με προαιρετική χρήση φορολογικού μηχανισμού)
  • Μαζική εκτύπωση / χρέωση συντηρήσεων, Τοποθέτηση παραστατικού σε αναμονή.
  • Διαχείριση Αποθηκών (Ισοζύγιο / Αγορές / Πωλήσεις / Ιστορικό υλικού / Παραγγελίες πωλήσεων)
  • Διαχείριση θεμάτων / εκκρεμοτήτων με πλήρη παραμετροποίηση και ανάλυση.
  • Εξαγωγή όλων των εκτυπώσεων και δεδομένων σε μορφή Excel.

Βασικά Δομικά Στοιχεία του Προγράμματος

  • Ομαδοποιήσεις πελατών  
  • Ισοζύγιο υπολοίπων 
  • Ηλικίες Υπολοίπων 
  • Αναλυτικές κινήσεις πελάτη – Διαχείριση παραστατικών (Συνολικά / Ανά πελάτη)
  • Καρτέλες υποψήφιων πελατών
  • Ισοζύγιο υπολοίπων – Ηλικίες Υπολοίπων 
  • Αναλυτικές κινήσεις πελάτη – Διαχείριση παραστατικών (Συνολικά / Ανά πελάτη) 
  • Πολιτικές τιμών. Προσφορές 
  • Στατιστικά στοιχεία πωλήσεων.
  • Καρτέλες προμηθευτών
  • Αγορές – Πληρωμές
  • Ομαδοποιήσεις προμηθευτών 
  • Ισοζύγιο υπολοίπων 
  • Αναλυτικές κινήσεις προμηθευτών 
  • Διαχείριση παραστατικών (Συνολικά / Ανά προμηθευτή) –
  • Στατιστικά στοιχεία αγορών.

• Καρτέλες ειδών αποθήκης / Παγίων / Εξόδων
• Ισοζύγιο αποθήκης
• Αναλυτικές κινήσεις
• Πολιτικές τιμών
• Ιστορικό υλικού

  • Ημερολόγιο κινήσεων ταμείου 
  • Παρακολούθηση λογαριασμών όψεως – Βιβλίο Εσόδων Εξόδων 
  • Καταστάσεις Μ.Υ.Φ 
  • Πινάκιο αξιόγραφων
  •  Μπορείτε να δείτε τους τεχνικούς σας μέσω Web περιβάλλον 
  • Διαχείριση Ομάδων σε πελάτες και προμηθευτές. 
  • Αποστολή SMS και e-mail. 
  • Ημερολόγιο 
  • Ιστορικό Τεχνικών
  • Διαχείριση Θεμάτων/ εκκρεμοτήτων με πλήρη παραμετροποίηση και ανάλυση.
  • Διαχείριση Περιοδικών Εργασιών του Ανυψωτικού
  • Αποστολή θεμάτων /εκκρεμοτήτων/ Περιοδικές Εργασίες σε mobile​

Συχνές Ερωτήσεις: 

Κανείς δεν αγοράζει κάτι χωρίς πρώτα να δει τι είναι. Γι’ αυτό,  με τον κάθε υποψήφιο πελάτη κανονίζουμε ένα προσωπικό ραντεβού για να γνωριστούμε καλύτερα και για μια αναλυτική παρουσίαση όλων των λειτουργιών του προγράμματος, όπου θα δεί πώς λειτουργεί. 

Οι πελάτες μας δεν περιορίζονται μόνο στην Αττική. Για την ακρίβεια συνεργαζόμαστε και παρέχουμε υποστήριξη και υπηρεσίες ακόμα και σε εταιρίες στο εξωτερικό όπως: την Σερβία, Βουλγαρία, Κύπρο, Κροατία, και φυσικά σε όλες τις πόλεις της Ελλάδας, όπως:  Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Ηράκλειο Κρήτης, Ιωάννινα, Χαλκίδα, Ρέθυμνο, Αγρίνιο, Κέρκυρα, Καβάλα, Καρδίτσα, Τρίκαλα, Λάρισα, Θήβα, Λιβαδειά, κ.ά.

Η υποστήριξη και η εγκατάσταση γίνεται online  και μέσω απομακρυσμένης σύνδεσης, συνεπώς η απόσταση δεν είναι εμπόδιο.

To winlift είναι ουσιαστικά μια εξειδικευμένη έκδοση του WinEmp, καθώς έχουμε προσθέσει λειτουργίες που αφορούν αποκλειστικά τεχνικές εταιρίες ανελκυστήρων. Το WinEmp πρόκειται για ένα κλασσικό erp πρόγραμμα και το κύριο του εύρος είναι η μηχανογράφηση και  η διαχείριση αποθήκης.

Το αρχικό κόστος διαμορφώνεται με βάση το πακέτο λειτουργιών που θα επιλέξετε και τον αριθμό των άδειων χρήσης που επιθυμείτε. 

Εφόσον επιλέξετε να έχετε την βάση σας στους server μας , τότε το κόστος είναι σε μορφή ετήσιας συνδρομής και μπορείτε να δέχεστε όλες τις αναβαθμίσεις που συχνά γίνονται και αυτόματα back up (αντίγραφα ασφαλείας)

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έναν δικό σας server στον δικό σας χώρο, εάν δεν υπάρχει η υποδομή που απαιτείτε θα πρέπει να αγοραστεί. Στην συγκεκριμένη περίπτωση πληρώνεται το Winlift μια φορά  και αυτή η πληρωμή περιλαμβάνει τεχνική υποστήριξη και αναβαθμίσεις για έναν χρόνο. Εφόσον μετά το επιθυμείτε σας παρέχουμε τεχνική υποστήριξη και αναβαθμίσεις  με μια ετήσια χρέωση για όσο καιρό επιθυμείτε.

Σε κάθε περίπτωση  σας το κόστος  αλλάζει με βάση τις ανάγκες σας. Γι’  αυτό θα ετοιμάσουμε μια ξεχωριστή προσφορά.

Αναλόγως το E.R.P σύστημα σας, μπορεί να έχουμε ήδη κάποια έτοιμη αυτοματοποιημένη λύση για αυτό.

Σε κάθε άλλη περίπτωση, επειδή κάθε E.R.P πρόγραμμα είναι διαφορετικό, το WinEmp διαθέτει μέθοδο για εισαγωγή δεδομένων από αρχείο excel, συνεπώς θα σας δώσουμε ένα αρχείο excel με την δομή που θα πρέπει να έχουν τα δεδομένα για να συμπληρώσετε. Εάν το πρόγραμμα E.R.P διαθέτει δυνατότητα για εξαγωγή κάποιου αρχείου με τα δεδομένα των πελατών σας κ.λ.π, η διαδικασία θα είναι σχετικά εύκολη καθώς πολλές φορές το μόνο που θα χρειαστεί να κάνετε είναι να αντιγράψετε τις στήλες από το ένα αρχείο στο άλλο.

Σε κάθε περίπτωση καλό θα ήταν να επικοινωνήσετε κατευθείαν με εμάς, ώστε να αναλύσουμε την περίπτωση σας.

Με την βοήθεια μας. Θα έχουμε τακτική, ακόμα και καθημερινή, τηλεφωνική επικοινωνία και απομακρυσμένη σύνδεση, σαν να είμαστε δίπλα σας. Η εκμάθηση γίνετε βήμα – βήμα χωρισμένη σε ενότητες και πάντα με την προτεραιότητα που επιθυμείτε εσείς. Υπάρχει στο λογισμικό ενσωματωμένο ηλεκτρονικό εγχειρίδιο χρήσεως και αρχείο γνώσεων με την μορφή των ερωτήσεων –  απαντήσεων. 

Είμαστε  ανοιχτοί από το πρωί έως το βράδυ καθώς και τα Σάββατα, επομένως η ερώτηση σας θα απαντηθεί άμεσα.

Είμαστε αρκετά δεκτικοί όσο αφορά σε καινούριες ιδέες για λειτουργίες.

Όλα τα προγράμματα βελτιώνονται και αναβαθμίζονται μέσα από τις επιθυμίες και ανάγκες των χρηστών της.

Θα μας πείτε λοιπόν τι ακριβώς είναι αυτό που θα θέλετε, θα το επεξεργαστούμε και θα το κατασκευάσουμε χωρίς extra χρέωση. Λαμβάνουμε πάντα υπόψη μας ότι   θα ωφελήσει τους περισσότερους χρήστες της εφαρμογής, ότι γίνεται πιο ευέλικτη και βέλτιστη η εφαρμογή.

Εάν η λειτουργία θέλετε να εφαρμοστεί αποκλειστικά σε εσάς ή είναι πολύ εξειδικευμένη, τότε μπορεί να υλοποιηθεί με ένα επιπλέον κόστος που καθορίζεται με βάση την πολυπλοκότητα.

Εάν ενδιαφέρεστε μπορείτε να έρθετε σε επαφή μαζί μας, θα χαρούμε να σας κάνουμε μια δωρεάν παρουσίαση.