Προσθέσαμε ένα ακόμα εργαλείο στο Winlift, το οποίο σας βοηθάει να ελέγξετε με μια γρήγορη ματιά σε ποιους πελάτες δεν έχουν γίνει οι χρεώσεις για συντηρήσεις που έπρεπε να γίνουν και δεν έγιναν, χωρίς να ανατρέξετε σε κάθε έναν ανελκυστήρα ξεχωριστά.
Δείτε με μια ματιά.
- Χρεώσεις που έχουν πραγματοποιηθεί στον πίνακα απεικονίζονται με πράσινο χρώμα.
- Χρεώσεις που έχετε βάλει στην αναμονή οι οποίες θα πρέπει να εκδοθούν τα αντίστοιχα παραστατικά τους. Απεικονίζονται στον πίνακα με κίτρινο χρώμα
- Χρεώσεις που πιθανόν να έχουν ξεχαστεί εμφανίζονται με κόκκινο
- Συντηρήσεις που δεν χρεώθηκαν για κάποιο λόγο. Απεικονίζονται στον πίνακα με ροζ χρώμα.
- Ο αριθμός στο κελί συμβολίζει την ημερομηνία που έγινε η συντήρηση.
Γρήγορες επιλογές με δεξί κλικ.
Μέσα από αυτόν τον πίνακα, κάνοντας δεξί κλικ, σας δίνονται κάποιες δυνατότητες, όπως:
- Να δείτε τις αναλυτικές κινήσεις του πελάτη σας.
- Να ανοίξετε το αντίστοιχο παραστατικό για να το επανεκδόσετε ή να το εκδώσετε αν είναι σε αναμονή.
- Να φιλτράρετε τους πελάτες σας με βάση κάποιας ομάδας που έχετε δημιουργήσει από το μενού: Βοηθητικά–>Ομαδοποιήσεις.
- Σε ημερομηνία που δεν έχει γίνει χρέωση και εμφανίζεται κόκκινο χρώμα μπορείτε να επιλέξετε “χρέωση συντήρησης” και θα ανοίξει η γνώριμη φόρμα χρέωσης ώστε να εκδώσετε τιμολόγιο. Εύκολα και γρήγορα από ένα σημείο. Επιπλέον μπορείτε να δικαιολογήσετε γιατί δεν έγινε η χρέωση. Με αυτόν τον τρόπο το κελί του μήνα θα γίνει από κόκκινο ροζ.