WINLIFT NEXT: Ομαδοποιήσεις και έξτρα πεδία.

Καλύτερη οργάνωση με επιπρόσθετες πληροφορίες.

Ένα από τα καινούρια χαρακτηριστικά του Winlift είναι η δυνατότητα δημιουργία ομάδων για όλες τις οντότητες: Ανελκυστήρες, πελάτες, επαφές, προμηθευτές και κτήρια. Είναι ένα από τα πιο ευέλικτα εργαλεία ώστε να οργανώσετε τις πληροφορίες όπως εσείς θέλετε. Με τις ομάδες μπορείτε να κάνετε τα παρακάτω:

  • Ομαδοποίηση οντοτήτων με βάση των χαρακτηριστικών τους.
  • Μπορείτε να φιλτράρετε με βάση των ομάδων σε οποιαδήποτε Report -αναφορά που βγάζει το Winlift.
  • Όταν οι ομάδες προσαρτώνται σε πελάτες, κτίρια, ανελκυστήρες είναι σαν προσθέτετε επιπλέον πληροφορίες στις εγγραφές σας.
  • Εμφανίζετε – επισημαίνετε η ομάδα του  πελάτη- προμηθευτή με τις πληροφορίες που έχετε πληκτρολογήσει κατά την αναζήτηση της καρτέλας του, όταν πηγαίνετε να τον χρεώσετε, στα κινητά τηλέφωνα που έχουν οι τεχνικοί και σε πολλά άλλα σημεία του προγράμματος.

Κατηγοριοποιήστε τους πελάτες σας.

Το Winlift δεν θα σας αφήσει ποτέ ξανά να ξεχάσετε αν ένας πελάτης σας είναι δυσαρεστημένος ή ικανοποιημένος. Δημιουργήστε ένα group και ονομάστε το δυσαρεστημένοι πελάτες και βάλτε εκεί όλους εκείνους που ίσως χρειάζονται ιδιαίτερη μεταχείριση. Επιπλέον μπορείτε να δώσετε μια παρατήρηση (λόγο). Το αποτέλεσμα είναι ότι τώρα όχι μόνο θα εμφανίζετε η πληροφορία αυτή μέσα στην καρτέλα σαν πεδίο αλλά θα μπορείτε να  φιλτράρετε τις εγγραφές μέσα στις φόρμες αναφορών.

 

Μερικές άλλες ιδέες για ομάδες που θα μπορούσατε να φτιάξετε είναι:

  • Όχι SMS: Επιλέγετε τις επαφές- τους διαχειριστές που δεν θέλετε να λαμβάνουν sms για πληροφορίες όπως έναρξη συντήρησης κλπ.
  • Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό: πελάτες που θέλουν να πληρώνουν μέσω τράπεζας και σε ποια τράπεζα συνήθως καταθέτουν τα χρήματα.
  • Κλειδιά μηχανοστασίου: που βρίσκονται τα κλειδιά του μηχανοστασίου.
  • Τηλεφωνική ενημέρωση: Πελάτες που θέλουν ενημέρωση πριν πάμε για συντήρηση.
  • Κακοπληρωτές: Πελάτες που έχουν τάση να μην πληρώνουν στην ώρα τους.
  • Διαχειριστικά γραφεία εταιρειών: Εντάσσουμε τους πελάτες που έχει το κάθε διαχειριστικό γραφείο. Αυτό διευκολύνει στην τιμολόγηση, στις εισπράξεις, στην αποστολή των αντίστοιχων αποδείξεων κ.ά  
  • Αποδείξεις που παραμένουν στο γραφείο.
  • Παραστατικά που αποστέλλονται με e-mail.
  • Η βλάβη χρεώνετε.
  • κ.ά

Χρησιμοποιήστε τις ομάδες σαν φίλτρα.

Φιλτράρετε εγγραφές με βάση των ομάδων τους από όλες τις αναφορές και εκτυπώσεις που βγάζει το Winlift. Θα το βρείτε το φίλτρο στην πλευρική στήλη φίλτρων είτε σαν επιλογή με δεξί κλικ. 

Μερικά ενδεικτικά παραδείγματα αναφορών που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις ομάδες είναι:

  • Κυκλική διαχείριση συντηρήσεων.
  • Μαζική τιμολόγηση.
  • Διαχείριση συμφωνητικών.
  • Ισοζύγιο πελατών.
  • Διαχείριση παραστατικών.
  • Καταστάσεις Πελατών.
  • κ.ά

 

Εμφάνιση των ομάδων στην εφαρμογή του κινητού.

Μπορείτε να επιλέξετε συγκεκριμένες ομάδες ώστε να εμφανίζονται στα κινητά των τεχνικών σας με το που ανοίξουν την καρτέλα του ανελκυστήρα / πελάτη. 

Θα χαρούμε να απαντήσουμε σε οποιαδήποτε ερώτηση σας!