WINLIFT NEXT: Ομαδοποιήσεις και έξτρα πεδία.

Καλύτερη οργάνωση με επιπρόσθετες πληροφορίες.

Ένα από τα καινούρια χαρακτηριστικά του Winlift είναι η δυνατότητα δημιουργία ομάδων για όλες τις οντότητες. (ανελκυστήρες, πελάτες, επαφές, προμηθευτές κτήρια). Είναι ένα από τα πιο ευέλικτα εργαλεία ώστε να οργανώσετε τις πληροφορίες όπως εσείς θέλετε. Με τις ομάδες μπορείτε να κάνετε τα παρακάτω.

  • Ομαδοποίηση οντοτήτων με βάση χαρακτηριστικών τους
  • Φιλτράρισμα σε όλες τις αναφορές που βγάζει το Winlift, με βάση τις ομάδες
  • Προσθέστε επιπλέον πεδία στις εγγραφές σας.
  • Eεπισήμανση ομάδας πελάτης στην αναζήτηση και στο άνοιγμα καρτέλας και νέας βλάβης

Κατηγοριοποιήστε τους πελάτες σας.

Το winlift δεν θα σας αφήσει ποτέ ξανά να ξεχάσετε αν ένας πελάτης σας είναι δυσαρεστημένος ή ικανοποιημένος. Δημιουργήστε ένα group και ονομάστε το δυσαρεστημένοι πελάτες και βάλτε εκεί όλους εκείνους που ίσως χρειάζονται ιδιαίτερη μεταχείριση. Επιπλέον μπορείτε να δώσετε μια παρατήρηση (λόγο). Το αποτέλεσμα είναι ότι τώρα όχι μόνο θα εμφανίζετε η πληροφορία αυτή μέσα στην καρτέλα σαν πεδίο αλλά θα μπορείτε να  φιλτράρετε τις εγγραφές μέσα στις φόρμες αναφορών.

 

Μερικά άλλες ιδέες για ομάδες που θα μπορούσατε να φτιάξετε είναι:

  • Όχι SMS: επαφές που δεν θέλετε να λαμβάνουν sms για πληροφορίες όπως έναρξη συντήρησης κλπ.
  • Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό: πελάτες που θέλουν να πληρώνουν μέσω τράπεζας και ποιάς τράπεζας 
  • Κλειδιά μηχανοστασίου: σε ποιό όροφο βρίσκονται τα τα κλειδιά του μηχανοστασίου
  • Κλήση πριν συντήρηση: Πελάτες που θέλουν ενημέρωση πριν πάμε για συντήρηση
  • Κακοπληρωτές: Πελάτες που έχουν τάση να μην πληρώνουν στην ώρα τους.
  • Διαχειριστικά γραφεία εταιρειών: Πελάτες για τους οποίους στέλνουμε αποδείξεις σε διαχειριστικές εταιρείες

Χρησιμοποιήστε τις ομάδες σαν φίλτρα.

Φιλτράρετε εγγραφές με βάση των ομάδων τους από όλες τις αναφορές και εκτυπώσεις που βγάζει το Winlift. Θα το βρείτε το φίλτρο στην πλευρική στήλη φίλτρων είτε σαν επιλογή με δεξί κλικ. 

Μερικά ενδεικτικά παραδείγματα αναφορών που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις ομάδες είναι:

  • Κυκλική διαχείριση συντηρήσεων
  • Μαζική τιμολόγηση,
  • Διαχείριση συμφωνητικών
  • Ισοζύγιο πελατών
  • Διαχείριση παραστατικών

 

Εμφάνιση των ομάδων στην εφαρμογή του κινητού.

Μπορείτε να επιλέξετε συγκεκριμένες ομάδες ώστε να εμφανίζονται στα κινητά των τεχνικών σας με το που ανοίξουν την καρτέλα του ανελκυστήρα / πελάτη. 

Θα χαρούμε να απαντήσουμε σε οποιαδήποτε ερώτηση σας!