Συμμόρφωση Εταιρειών Ανελκυστήρων με το myData

Καλέστε μας Δωρεάν για να σας ενημερώσουμε σχετικά με το πως σας επηρεάζει η νέα νομοθεσία. 

Tι είναι το myDATA

Τo myDATA – Ηλεκτρονικά Βιβλία της ΑΑΔΕ είναι μια καινούρια πλατφόρμα που σκοπεύει στην μείωση της γραφειοκρατίας αλλά και να διευκολύνουν τις επιχειρήσεις σας στην υποβολή των παραστατικών πωλήσεων τους. H ηλεκτρονική πλατφόρμα της ΑΑΔΕ αυτοματοποιεί έτσι τον έλεγχο των οικονομικών δραστηριοτήτων. Έτσι μπορείτε να ελέγχετε σε πραγματικό χρόνο τα τιμολόγια που εκδίδουν αλλά και τα τιμολόγια που έχουν εκδώσει οι προμηθευτές σας σε εσάς. Με αυτό τον τρόπο μπορείτε να διασταυρώσετε την αυθεντικότητα του παραστατικού, αλλά και να δείτε τυχών λάθη που μπορεί να έχουν προκύψει.

Αποστολή σε πραγματικό χρόνο και λήψη QR Code

Από την 1η Ιανουαρίου 2024, οι υποχρεώσεις σχετικά με τη διαβίβαση παραστατικών στην πλατφόρμα myData της ΑΑΔΕ στην Ελλάδα έχουν αυξηθεί σημαντικά. Οι νέες ρυθμίσεις απαιτούν την αναφορά των στοιχείων στο myData σε πραγματικό χρόνο, δηλαδή αμέσως με την έκδοση του παραστατικού, αντί για την προηγούμενη πρακτική που επέτρεπε την αναφορά μέχρι την επόμενη ημέρα.

  • Διαβίβαση σε Πραγματικό Χρόνο: Τα παραστατικά πρέπει να αναφέρονται στο myData αμέσως με την έκδοσή τους, αντί για την επόμενη ημέρα που ίσχυε προηγουμένως.
  • Επισήμανση με QrCode που συνδέεται στην σελίδα του myData και το σχετικό MARK.

Τι ισχύει με το B2G και την ηλεκτρονική τιμολόγηση για το δημόσιο

Από την 1η Ιανουαρίου 2024, έχουν τεθεί νέες ρυθμίσεις στην Ελλάδα σχετικά με την ηλεκτρονική τιμολόγηση για τις δημόσιες συμβάσεις. Σύμφωνα με αυτές, μεγάλος αριθμός δημοσίων φορέων απαιτεί τη διαβίβαση των παραστατικών μέσω πιστοποιημένου παρόχου ηλεκτρονικής τιμολόγησης. Αυτή η απαίτηση ισχύει ειδικότερα για συγκεκριμένους φορείς και μόνο για συμβάσεις με αξία άνω των 2500 ευρώ.

Παράλληλα, οι φορείς που αναλαμβάνουν τέτοιου είδους συμβάσεις πρέπει να είναι εξοπλισμένοι με τις απαραίτητες τεχνικές δυνατότητες για να λάβουν ηλεκτρονικά τιμολόγια. Αυτό σημαίνει ότι η απόφαση για τον τρόπο διαβίβασης των τιμολογίων (είτε μέσω ενός πιστοποιημένου παρόχου είτε μέσω απλής διαβίβασης) εξαρτάται από τον κάθε δημόσιο φορέα ανάλογα με τις δικές τους τεχνικές και διοικητικές δυνατότητες.

Το WinLift Next διασυνδέεται με το myDATA.

Τους τελευταίους μήνες εργαζόμαστε συνεχώς ώστε να διασφαλίσουμε ότι το WinLift Next θα είναι έτοιμο για τα ηλεκτρονικά βιβλία και την διασύνδεση με το myDATA με βάση τις προδιαγραφές που υπάρχουν. Έχουμε αναπτύξει, λοιπόν, επιπλέον δυνατότητες για να σας διευκολύνουμε στην διαδικασία αυτή. 

Άμεση διαβίβαση τιμολογίων στo myDATA.

Ο βασικός μας στόχος είναι να διαβιβάζουμε τα τιμολόγια σας αυτόματα και ασφαλές στο myDATA. Για αυτό τον λόγο έχουμε αναπτύξει ένα ειδικό περιβάλλον μέσα στο WinLift Next στο οποίο μπορείτε ανεβάσετε τα τιμολόγια κατευθείαν μαζικά και να ελέγξετε εάν έχουν λάβει τον κωδικό Μ.ΑΡ.Κ χωρίς να χρειαστεί να το κάνετε μόνοι σας χειροκίνητα. 

Έλεγχος εγκυρότητας παραστατικών σύμφωνα με τις προδιαγραφές.

Πριν την αποστολή στο myDATA ελέγχουμε τις εγγραφές ώστε να πληρούν τις προδιαγραφές που δίνονται από την ΑΑΔΕ. Σε μερικές ειδικές περιπτώσεις όπου πρέπει να συμπληρωθούν κάποια ειδικά πεδία που χρειάζονται αποκλειστικά και μόνο για το myDATA σας δίνουμε την δυνατότητα να το κάνετε μέσω από το WinLift. Επιπλέον για δική σας διευκόλυνση έχουμε βάλει φίλτρα σε διάφορες επιλογές που αφορούν αποκλειστικά τις εταιρείες ανελκυστήρων.

Λήψη QrCode από το MyData.

Tο Winlift μπορεί να αποστείλει τα παραστατικά σε πραγματικό χρόνο στο MyData. Το QrCode που επιστρέφεται μπορεί να τοποθετηθεί σε οποιοδήποτε μέρος του παραστατικού, χωρίς περιορισμούς.

Διαβίβαση μέσω παρόχου.

To WinLift υποστηρίζει την διαβίβαση των ηλεκτρονικών παραστατικών μέσω τρίτου παρόχου για τις περιπτώσεις που αυτό απαιτείται όπως για τιμολόγια B2G

Δείτε τις οδηγίες εγγραφής στο 
myDATA εδώ!

Θα χαρούμε να απαντήσουμε σε οποιαδήποτε ερώτηση σας!

Scroll to Top